نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و پالاس| فاجعه تن‌هاخ و رفقا! تاریخ و ساعت بازی پاریسن‌ژرمن و دورتمند در دور برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان | ام‌باپه به فینال می‌رسد؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و ششم (۱۷ اردیبهشت) | نکونام صدر را به پرسپولیس نمی‌دهد نتیجه بازی استقلال و ذوب‌آهن+ ویدیو گل‌ها(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)| واویلا از بلانکو ویدیو خلاصه بازی استقلال و ذوب‌آهن(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) سرآسیایی از هدایت سایپا کنار گذاشته شد محمد حسینی از خوشه طلایی کنار رفت | رضا ناصحی سرمربی شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| صدرنشینی ۳ ساعته؟ پخش زنده بازی فولاد و تراکتور در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ترکیب پرسپولیس برای دیدار مقابل نساجی اعلام شد پخش زنده بازی نساجی و پرسپولیس در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی سپاهان و استقلال خوزستان در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پرداخت پول به بازیکنی که با فوتبال خداحافظی کرده است! کمپ حجازی تجهیز می‌شود کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال طی ۱۷ روز ۴.۵ میلیارد تومان به جیب زد پخش زنده بازی استقلال و ذوب آهن در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین الاهلی در صدد تمدید قرارداد قائدی ۲ پهلوان ایرانی دوپینگی از آب در آمدند!
سرخط خبرها

لشکر رم درپی شکار قعرنشین

  • کد خبر: ۱۸۴۶۰۳
  • ۲۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۱
لشکر رم درپی شکار قعرنشین
سردار، لوکاکو و دیگرستاره‌ها برای درخشش آماده می‌شوند

در ادامه هفته چهارم سری‌آ ایتالیا، امشب شاگردان ژوزه مورینیو در تیم رم باید در خانه امپولی قعرنشین به میدان بروند. البته رم اصلا اوضاع خوبی ندارد و چهار گل زده در سه بازی ابتدایی فصل، آماری ناامیدکننده برای شاگردان مورینیو و یکی از دلایلی است که حالا این تیم در رتبه عجیب هجدهم جدول قرار دارد، آن هم درحالی‌که بسیاری معتقدند با توجه به فعالیت فوق‌العاده رم در بازار نقل‌وانتقالاتی، این تیم یکی از مدعیان فتح اسکودتو محسوب می‌شود. دست خالی مورینیو در بخش هجومی یکی از دلایلی بود که رم نتوانست در ابتدای فصل نتایج خوبی کسب کند، اما وقفه بازی‌های ملی بهترین فرصت ممکن برای ستاره‌های هجومی رم بود که ریکاوری‌شان را کامل کنند و برای ادامه فصل آماده شوند.

استعداد‌های هجومی در دسترس مورینیو

سردار آزمون یکی از مهره‌های تازه‌وارد جالورسی محسوب می‌شود که حالا مصدومیتش را به شکل کامل پشت سر گذاشته است و می‌تواند در اولین بازی پس از مسابقات ملی و در تقابل برابر امپولی برای تیم جدیدش به میدان برود. روملو لوکاکو نیز پیش از این به مرز آمادگی رسیده و پائولو دیبالا هم به‌تازگی در تمرینات رم حاضر شده است و مشکلی برای همراهی شاگردان ژوزه مورینیو ندارد. در این راستا روزنامه ایل‌رومانیستا صفحه اولش را به قدرت هجومی تیم ژوزه مورینیو اختصاص داده است.

این روزنامه با قراردادن عکسی از چهار ستاره رم که سردار آزمون هم بین آن‌ها قرار دارد و با تیتر «پر از استعداد» قدرت هجومی رم را تحلیل کرده است. در بخشی از گزارش این روزنامه آمده است: لوکاکو، دیبالا، بلوتی و آزمون ۸۳۸ گل در مسابقات باشگاهی و ملی به ثمر رسانده‌اند؛ یک خط آتش کشنده و قدرتمند در اختیار مورینیو. با وجود این بازیکنان، ضعف خط حمله رم بهبود پیدا می‌کند. ستاره آرژانتینی الهام‌بخش است و می‌تواند در گل‌زنی هم کمک کند. ستاره بلژیکی تفاوت را ایجاد می‌کند. درباره سردار آزمون و بلوتی نیز آمار و ارقام آن‌ها گویای همه‌چیز است.

بازگشت ستاره‌های مصدوم

پائولو دیبالا و نیکولا زالفسکی پس از پشت‌سرگذاشتن مصدومیت‌های جزئی به تمرینات کامل با دیگراعضای تیم بازگشته‌اند. رم با پایان فیفادی و ازسرگیری بازی‌های باشگاهی با بازگشت دیبالا و زالفسکی تقویت شده است. دیبالا فقط یک‌بار در سه بازی ابتدایی رم در این فصل بازی کرده است که با شکست ۲-۱ این تیم مقابل هلاس‌ورونا همراه بود. این بازیکن آرژانتینی در نیمه دوم با آنچه بعد‌ها به‌عنوان مصدومیت از ناحیه کشاله ران گزارش شد، از زمین خارج شد. دیبالا برای تمرین با تیم‌ملی به آرژانتین سفر نکرد تا بر بازگشت به میادین با رم تمرکز کند. او اکنون همراه با دیگرهم‌تیمی‌هایش به تمرین بازگشته است.

زالفسکی هم که مقابل ورونا به‌دلیل مصدومیت از جریان بازی خارج شد، برای مصاف مقابل امپولی در ورزشگاه المپیکو در دسترس خواهد بود. با این حال، مورینیو کاپیتان لورنزو پلگرینی را که در بازی‌های ملی اخیر دچار مصدومیت شد، در اختیار نخواهد داشت. گفته می‌شود پلگرینی برای بازی مقابل امپولی غایب خواهد بود. زیرا او به زمان بیشتری برای ریکاوری نیاز دارد. جیانلوکا مانچینی نیز به تمرینات بازگشته است و باتوجه به وضعیتش در آخرین جلسه تمرینی ممکن است امشب یک گزینه در دسترس برای مورینیو باشد.

آزمون چشم‌انتظار فرصتی از آقای خاص

سردار آزمون در وقفه بازی‌های ملی تمرینات گروهی را با رم آغاز کرد. ستاره ایرانی در هفته آخر نقل‌وانتقالات تابستانی به رم پیوست، اما به‌دلیل مصدومیت، هواداران هنوز فرصت نکرده‌اند که او را در زمین ببینند، اما به نظر می‌رسد که اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، او در فهرست تیم مورینیو برای دیدار برابر امپولی حضور خواهد داشت. آزمون بخش تهاجمی رم را همراه با لوکاکو، دیبالا و بلوتی تکمیل می‌کند. برخلاف سه نفر دیگر، او تطبیق‌پذیری بیشتری دارد.

او همچنین در دو تیم هجومی با یک مهاجم مرکزی قدرتمند در روسیه و در پست‌های مختلف در آلمان بازی می‌کرد. اگر وضعیت بدنی او اجازه دهد، آزمون می‌تواند مهره گران‌بهایی برای مورینیو باشد. در بین گزینه‌های در دسترس آقای خاص شاید لوکاکو و بلوتی انتخاب‌های اول باشند، اما بی‌شک اگر کار رمی‌ها برابر امپولی هم گره بخورد، آزمون می‌تواند دقایقی فرصت حضور در زمین را پیدا کند؛ فرصتی که در صورت درخشش مهاجم ایرانی رمی‌ها، او را به ترکیب اصلی تیم در بازی‌های آینده نزدیک خواهد کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->